Wella

Wella

 У 1880 році було засновано підприємство, яке стало згодом одним з найвідоміших в області виробництва косметики для волосся. Франц Штроер, 26-річний перукар, що побував в далеких країнах, повернувшись додому, організував маленьке сімейне підприємство, де почав ще за часів кайзера виготовляти перуки, коси та шиньйони з натурального волосся. У 1900 році йому вдалося зробити революційне відкриття - тюлевую сітку. У 1904 році пан Штроер створює свою першу фабрику у Східній Німеччині в Ротенкірхен.

У 1924 році сини засновника фірми отримують ліцензію на виробництво препаратів для хімічної завивки, що було дуже далекоглядно. У 1927 році виходить в серійне виробництво перший апарат для хімічної завивки і починає завойовувати разом з іншими косметичними продуктами цього виду перукарські салони. Починається золотий вік Wella.

У 1927 році знак "Wella" був зареєстрований у патентному бюро. У 1930 році Францом Штроером організується акціонерне товариство і на логотипі "Wella" з'являється стилізована жіноча голова. Підприємство розширюється.

Після Другої світової війни підприємство переходить у власність держави, закриваються представництва Wella в інших державах, завод у Східній Німеччині, названий Londa, оголошується «Народним підприємством НДР».

Не дивлячись на величезні втрати, сім'я Штроер разом з дванадцятьма колишніми співробітниками вирішує почати все знову, і в Хюнфельді організовує товариство з обмеженою відповідальністю. У неймовірно складних умовах, у 1945 році, вдається почати виробництво апаратів для хімічної завивки фірми Wella, а наступного року починається виробництво сушильного апарату фірми Wella - «юніор».

Життя набуває нових барв, і волосся теж. "Велла АГ", так називається фірма з 1950 року, вже вкотре пропонує відповідну продукцію в потрібний час. Завдяки щадній крем-фарбі "Колестон", підприємству, яке тепер знаходиться в Дармштадті, вдається зробити революційне відкриття: в одному продукті поєднуються властивості засобу для фарбування волосся і крему для догляду за волоссям. Крім "Колестона" у ці роки на міжнародній арені стають відомими "Акорд" - продукт, в якому вперше були об'єднані властивості з фарбування та укладання волосся, "Велла Форм" і "Лайф-Текс-Концентрат", перший ефективний засіб для лікування волосся з активними катіонами . Wella розширює сферу своєї діяльності, надаючи повний сервіс перукарських послуг, і засновує в 1954 році фірму "Велонда ГмбХ", яка продає перукарське обладнання. У 1957 році в Дармштадті відкривається центральна науково-дослідна лабораторія.

В 60-і Wella реагує на віяння часу продуктом "Велла приват"- високоякісним асортиментом засобів для догляду за волоссям для використання в домашніх умовах, який в основному поширюється через мережу перукарських салонів. Компанія відкриває представництва в Японії, Ірані, Новій Зеландії, Мексиці. Wella вибрана ексклюзивним партнером олімпійських ігор.

У 1971 році фірма Wella у Німеччині починає також розвивати напрямок спеціалізованої торгівлі і продає продукти для кінцевих споживачів в аптеках, парфумерних магазинах і універмагах. У 1972 році був введений шампунь-догляд "Крізан". У цьому ж році фірма Wella знову стає ексклюзивним оформлювачем Олімпійських ігор у Мюнхені. У 1976 році дослідники Wella відкривають важливу для догляду за волоссям речовину - крітозан, якиа значно покращує расчісуваність і міцність волосся. Напрями, які займаються дослідженнями, ще раз розширюються, а фірми "Велонда" та "Велла АГ" об'єднуються.

В 80-і Wella випускає такі креативні стайлінговие продукти, як "Design" і "High Hair". 100 – річний ювілей Wella супроводжує ростом продажів в Америці та Чілі. Компанія купує виробника ножиць і обладнання Тоndeo, а також французького виробника парфумів класу люкс Perfum Rochas S.A.

В 90-і Фірмі Wella вдається викупити назад основну фірму "Лонда", що знаходиться на території колишньої НДР. У 1993 році відділення Wella Professional набуває дизайнерську марку "Sebastian" у Сполучених Штатах. У 1994 році вдається найбільш вигідне придбання за всю історію фірми: "Велла" набуває підприємство "Мюленс КГ", що займається виробництвом косметики та парфумерії. Найбільш успішними стають такі аромати, як Gucci rush, Dunhill desire, Naomi Cambell, Bruno Banani. У 1997 році Wella об'єднує фірми, що займаються парфумерією, в Cosmopolitan Cosmetics GmbH. У 90-ті роки дослідні лабораторії роблять революційні відкриття, що мають світове значення. Дослідники Wella створюють кератинові елементи, які відновлюють пошкоджене волосся. Це відзначене нагородою відкриття, має таке ж новаторське значення, як і відкриття корисних властивостей фруктових рослин.

Нове тисячоліття починається під знаком глобалізації, що відбивається на розвитку підприємств. У 2000р. на споживчий ринок вводиться "Vivality" - перша глобальна серія по догляду за волоссям фірми Wella. З введенням марки "Decore" в Австралії розширюється роздрібна сфера. На постійно зростаючому ринку Америки Wella вводить такі марки, як "Ultra Sheen" і "Gentle Treatment", які швидко набувають популярності. Компанія купує нові ліцензії на такі відомі марки, як "Trussardi", "Montblanc" і "Marco Polo". У 2001р. вигідно купується американське підприємство "Graham Webb", що виробляє засоби по догляду за волоссям. У цьому ж році Wella отримує права на британські марки "Nicky Clarke" і "Daniel Galvin". З придбанням прав на використання марки "Atkinsons" в 2002р. розширюється сегмент дорогої парфумерії. Вигідне придбання фірми "Escada Beaute", кооперація з фірмою "Max Mara", а також укладення ліцензійного договору з фірмою "Gerry Weber" збагатило бізнес косметики та парфумерії відомими марками.

Підтримуючи новаторські традиції, Wella створює щорічні модні колекції Trend Vision – cправжнє натхнення для стилістів у всьому світі. Це призводить до створення премії Trend Vision Award, міжнародного конкурсу з перукарського мистецтва, який покликаний стимульовати творче бачення майстрів і внесення нового в салонний стиль, - фундаментальні цінності для компанії з моменту її створення 100 років тому.

Wella розширює свою присутність на ринку Азіатсько-Тихоокеанського регіону, роблячи можливим розповсюдження інновацій в кожному куточку земної кулі.


Замовити дзвінок